HR Мanager в торгівельну компанію, Київ

Основні задачі:

  • Підбір торгового і адміністративного персоналу в магазині та офісі;
  • Ведення кадрового діловодства;
  • Контроль виконання трудового законодавства;
  • Вирішення питань трудових відносин;
  • Організація навчальних програм для персоналу магазину;
  • Організація та проведення атестації, оцінки потенціалу;
  • Формування внутрішнього кадрового резерву;
  • Контроль плинності персоналу;
  • Контроль ефективності і продуктивності персоналу;
  • Участь в розробці та впровадженні HR стратегії в торгівельному центрі.

Бажані якості, навички та досвід роботи:

  • Досвід роботи менеджером з персоналу від 3 років в торгівельних компаніях;
  • Повна вища освіта, а також додаткова за профілем;
  • Відмінним знання КЗпП України;
  • Знання англійської на рівні intermediate і вище буде перевагою;
  • Розуміння та навички роботи з усіма HR функціями (підбір, адаптація, кадрове адміністрування, мотивація тощо).

Що ми пропонуємо:

  • Заробітна плата висока, обговорюється на співбесіді, залежно від навичок та кваліфікацій;
  • Офіційне працевлаштування;
  • «Біла» заробітна плата + соц. пакет;
  • Графік роботи 9:00-18:00 Пн-Пт.
Якщо вакансія Вам цікава – відправляйте резюме з темою листа «HR Київ» на пошту hr@uniskill.com.ua


#hr #hr_manager #Київ #Kyiv #вакансія #vacancy #робота
Ти можеш порекомендувати друга на цю вакансію, якщо йому буде це цікаво!
Напиши на пошту hr@uniskill.com.ua