Як підготуватися до
співбесіди?
Що треба врахувати при підготовці до співбесіди і як це впливає на рішення роботодавця?
Резюме та супровідний лист
Актуальні питання та відповіді при підготовці резюме

1. Якого розміру має бути резюме?
Вказуйте в резюме те, що відноситься до сфери і вакансії, яку ви хочете отримати зараз. Зробіть акцент на компетенціях та знаннях, які будуть актуальні на цій посаді. Додайте ваші досягнення.

Про інше - пишіть коротко. Рекрутеру цікаво те, що пов'язано з його вакансією. 1-2 сторінки А4 - найбільш зручний формат резюме.
Зверніться до кар'єрного консультанта або знайомого HR менеджера/рекрутера за рекомендаціями по вашому резюме, якщо відчуваєте, що потребуєте допомоги.

2. Чи потрібне фото в резюме? Яке саме фото?
Слід звернути увагу на сферу, відділ, вакансію. Від цього і залежить яке фото додавати в резюме та чи варто це робити взагалі.

Є думка, що фото відволікає та заважає прийняти об'єктивне рішення щодо запрошення кандидата на співбесіду. Та є вакансії (переважно ті, що пов'язані з робою з людьми - фронт офіс), по яких в рекрутера є певні критерії щодо зовнішності - тут фото буде доречним та може зекономити час обох сторін.

Яке фото вибрати - це портрет (бажано в примішенні). Щодо емоцій та вбрання - цілісний образ має бути доречним до вакансій, які ви розглядаєте.

3. Що писати в супровідному листі і чи потрібен він взагалі?
Супровідний лист разом з резюме допомогає створити перше враження про вас. Ви можете "виділитися" та запам'ятатися рекрутеру за допомогою листа. Звісно, стандартний лист з стандартним текстом "мене зацікавила ваша вакансія та сфера діяльності компанії тому відправляю резюме..." - це не той варіант.

Витратьте час для ознайомлення з компанією, зайдіть на сайт, на сторінку в Facebook, зберіть інформацію, проаналізуйте і напишіть супровідний лист від себе. Це відчуваєтья. Повірте, рекрутеру надходить дуже багато листів і однакові тексти не запам'ятовуються.

Розкажіть в листі коротко про себе, чим цікава вакансія та компанія, що у вас є спільного. Будьте винахідливим та цікавим.
Зовнішній вигляд на співбесіді
Коли ми впевнені в собі на 100%, ми транслюємо це нашим співрозмовникам. Одяг та інші деталі нашого образу можуть додати нам впевненості в собі на підсвідомому рівні.

На що варто звернути увагу:

1. На зручність для вас - взуття та одяг має бути зручним. Ви не маєте відволікатися на думки про якісь незручності.

2. Нігті та зачіска (макіяж для жінок) мають бути охайними та відповідати тому місцю, в яке ви йдете на співбесіду.

Корпоративний сайт та сторінка в Facebook можуть бути джерелом інформації про стиль в компанії. Також, варто запитати рекрутера перед зустріччю про особливості дресс коду в компанії.
Перше враження є дуже важливим. Зовнішній образ впливає на початок комунікації, він може багато розказати про вас ще до того, як ви почнете говорити. Прислухайтеся до себе, обирайте комфортний для вас одяг та будьте "доречним" з тим місцем, в яке йдете.
Катерина Вольська
CEO
Перед тим, як йти на співбесіду
Коли ви отримали запрошення на співбесіду, варто звернути увагу на:

1. Місце розташування офісу.
Запитайте точну адресу та орієнтири, які вам можуть знадобитися. Розрахуйте час в дорозі, подбайте про парковку. Прокладіть маршрут на картах Google. Залиште резервні 15 хвилин на дорогу.

2. Контакти рекрутера.
Збережіть номер телефону та ім'я рекрутера, з яким ви ведете комунікацію по вакансії. Він може вам знадобитися і буде чудово, якщо вирішите всі питання маючи контакти.

3. Інформація про компанію.
Зберіть всю можливу інформацію про компанію, в яку збираєтеся йти на співбесіду. Прочитайте інформацію на корпоративному сайті, на сторінці в мережах. Знайдіть інформацію про співробітників, рекрутера та директора. Це може допомогти вам на співбесіді.
Приділіть час підготовці. Це може зекономити вам не тільки час, а й нервові клітини. Подбайте про деталі заздалегідь.