Як уникнути бюрократії в компанії?
Чому важливо налагодити роботу співробітників так, щоб це допомогало їм та їхнім результатам?
Бюрократія = демотивація співробітників
Коли Ви розвиваєте свій бізнес, настане момент коли ті інструменти управління, що Ви використовували, вже перестануть бути актуальними та приносити результат. Тоді, Ви будете структуризувати та оптимізувати все, що зможете. І, як наслідок, вийдете на новіий рівень менеджменту та фінансів.

Як пережити цей етап структуризації так, щоб не "загрузнути" в звітах та нескінченному прописанні бізнес-процесів, посадових інструкцій та положень?

Ви маєте чітко розуміти для чого все це відбувається та який результат принесе. Вам слід пояснювати це Вашій команді. Краще це робити не тільки на нарадах, а й індивідуально - чим краще Ви донесете цінність та користь від етапу структуризації, тим швидше Ви переведете бюрократію в працюючі інструменти.

"Нове" може здаватися небезпечним та не таким, як було раніше. Нам всім легше робити те, до чого ми звикли та в такий спосіб, який ми вже добре знаємо.
«Слідкуйте за тим, щоб все що Ви створюєте в компанії приносило користь та не "гальмувало" виконання основних функцій Ваших співробітників»
Катерина Вольська
CEO
Як починати структуризацію бізнесу?
Візьміть до уваги те, що люди працювали і все було добре. Вони не розуміють навіщо впроваджувати якісь звіти та описувати всі функції і процеси. Розказуйте людям, що це дасть та як вплине на ефективність. Так, спочатку деякі речі вимогатимуть більше часу ніж раніше, але в перспективі це суттєво прискорить виконання функціональних обов'язків та полегшить взаємодію між співробітниками і відділами.

Тож починати потрібно з пояснення і "продажу" Вашої ідеї. Складіть детальний план по впровадженню нових ідей та розпишіть конкретну стратегію - на якому етапі хто що має робити. Приділіть цьому час. Коли Ви почнете вводити одне, а потім міняти на інше, а за місяць треба буде ще щось змінити - це Вам не допоможе зробити процес легшим.

Чим простіше Ви все зробите і чим зрозуміліше це буде Вашим співробітникам - тим швидше Ви досягнете мети і вийдете на новий рівень менеджменту.
Ставте реальні строки для змін Вашої компанії. Дбайте про людей, пояснюйте їм для чого це все відбувається, підбадьорюйте та заохочуйте. Зробіть процес змін цікавим та легким. Все має бути чітко та по плану.