Що допоможе покращити взаємодію між відділами в компанії?
Наскільки дійсно важливо зробити взаємодію між відділами прозорою та простою?
Міф - співробітники нічого не роблять
Чому Вам здається, що Ваші співробітники нічого не роблять? Або працюють не так ефективно, як Вам би хотілося. Знайомі ці думки?

Звісно знайомі. Нам всім іноді здається, що можна все робити швидше і якісніше. І самі б ми зробили це краще. Для того, щоб не звинувачувати своїх співробітників та не вганяти їх в стрес своїми докорами та незадоволеністю, можна налагодити процеси в компанії. Це єдиний спосіб зрозуміти реальну загрузку персоналу.

Ви чітко маєте знати, чим зайняті Ваші підлеглі, за що вони відповідають, з ким і в якій формі взаємодіють, де закінчується зона відповідальності одного співробітника/відділу і де починається зона відповідальності іншого. Ви маєте ставити конкретні задачі, здійснювати проміжний контроль та забеспечувати людей всім необхідним для виконання поставлених задач.

Тільки тоді, Ви будете розуміти чим саме зайняті Ваші люди, що їм потрібно вдосконалити, які ресурси необхідні і на якому етапі.

Повірте, з Вашими людьми все добре. Вони прекрасні! Вони працюють так, як вміють, бо іншого не знають. Якщо Ви хочете покращити їхню роботу та вивести бізнес на новий рівень, Вам (в першу чергу!) потрібно зайнятися систематизацією та розвитком себе і своєї команди.
«Співробітниками потрібно займатися. Від них залежить результат Вашого бізнесу. Саме від них. Спочатку Ваші люди! Потім Ваші клієнти.»
Катерина Вольська
CEO
Як зрозуміти, коли треба розширювати штат?
Вакансії можуть з'являтися в HR відділі нескінченно. Повірте, так буває. Буває, коли немає розуміння що відбувається, хто за що відповідає і яка загрузка кожного співробітника.

Перше з чим треба розібратися - звідки з'являється вакансія. Це розширення команди чи заміщення існуючої вакансії?

Якщо Ви (або Ваш HR відділ) постійно закриває вакансії вже існуючих спеціалістів - оцініть середній термін роботи співробітника в компанії/відділі. Не потрібно постійно міняти людей. Це не вихід. Це не ефективно. Це "латання дір", яке працює тільки в короткостроковій перспективі. Вам потрібно подивится глибше. Ви можете це зробити самостійно або запросити експерта ззовні для діагностики та вирішення цього питання.

За тим, що люди постійно звільняються стоять набагато серйозніші проблеми. Які потрібно вирішити. Бо в довгостроковій перспективі Ви закриєте свій бізнес.
В першу чергу зверніть увагу на той відділ, в якому Ви міняєте людей найчастіше. Потім, займіться всіма співробітниками.

Якщо Ви (або Ваш HR відділ) постійно розширюєте Ваш штат, то Ви маєте бути впевнені в необхідності кожного співробітника. Чим більше людей з'являється в компанії, тим складніше стає контроль. Все має бути чітко, структуровано та зрозуміло для Вас і кожного співробітника. Інакше - кількість людей буде зростати непропорційно розвитку бізнесу.

Єдиним виходом є чітка структура, прозора взіємодія та відповідальність, зрозуміла система оплати праці та особистий комфорт для співробітників.
Систематизація бізнесу може його врятувати. Та може і нашкодити, якщо перетвориться на бюрократію. Слідкуйте за систематизацією та оптимізацією. Ви маєте полегшувати роботу своїх людей, а не вимагати звіти заради звітів.