Менеджер по роботі з клієнтами, Київ

Головна задача Менеджера - обробка замовлень з сайту, призначення зустрічей з метою презентації та демонстрації IQOS для клієнтів.

Основні обов'язки:

  • комунікація з "теплими" клієнтами по телефону - обробка вхідного потоку клієнтів;
  • призначення зустрічей з клієнтами;
  • координація зустрічей з Sales Coach;
  • ведення своєї діяльності в CRM.

Що для нас важливо при виборі кандидата:

  • грамотна, добре поставлена мова;
  • уважність до деталей;
  • навички ведення ефективних переговорів по телефон;
  • володіння іноземною мовою буде перевагою;
  • комунікабельність, цілеспрямованість, відкритість, проактивність;
  • навички ділового спілкування.

Що ми пропонуємо:

  • можливість приєднатися до глобального бізнес-лідера, та можливість розвиватись у всесвітньо відомій компанії;
  • високий рівень заробітної плати;
  • зручний графік роботи 5/2 по 9 годин;
  • робоче місце в сучасному офісі в центрі столиці - в районі станції метро Контрактова площа;
  • молодий та дружній колектив.

Якщо вакансія тобі цікава - надсилай своє резюме на пошту cv@uniskill.com.ua
з темою листа "Менеджер по роботі з клієнтами"

#менеджер #call_center #Київ #Kyiv #вакансія #vacancy #робота

Ти можеш порекомендувати друга на цю вакансію, якщо йому буде це цікаво!
Напиши на пошту hr@uniskill.com.ua