Як зробити навчання цікавим для співробітників?
Чому важливо організувати процес навчання співробітників так, щоб їх це дійсно цікавило та покращувало роботу?
Головні помилки при організації навчання в компанії
Найбільшою помилкою є директивна вказівка "Шоб всі були завтра на тренінгу" без пояснення цінності та користі, яку принесе сам тренінг. Дуже важливим є пояснення для чого це буде відбуватися, що отримані знання та навички принесуть та як це вплине на подальшу роботу. Перед проведенням будь-якого навчання в компанії, потрібно його "продати" співробітникам.

Люди хочуть розуміти все, що буде відбуватися і для чого їм витрачати свій час. Особливо, якщо частина тренінгу планується на вихідний день або не робочий час. Особливо, якщо Ваші співробітники належать до покоління Z.

Ідея навчання може бути хорошою, теми вибрані цікаві, організація на вищому рівні - та це може бути інструментом демотивації співробітників. Приділяйте час підготовці та включайте людей в цей процес. Це призведе до зацікавленності, активності та результативності Ваших співробітників.
«Набагато легше вчити людей, які самі заплатили гроші за навчання і прийшли вмотивовані. В корпоративному бізнесі це далеко не так. Замовником навчання виступає директор, а на тренінг приходять його співробітники.»
Катерина Вольська
CEO
Що потрібно робити для мотивації співробітників до навчання?
Ви маєте долучати людей до організації та проведення тренінгу - запитуйте своїх співробітників/колег:

  • які теми навчання будуть цікаві та корисні, які з них є пріоритетними
  • з якими складнощами стикаються співробітники в своїй роботі
  • що вони хочуть покращити та які в них є ідеї
  • чого вони чекають та що буде для них найкращим результатом навчання

Перед проведенням навчання обов'язково ознайомте людей з форматом тренінгу - дати, час, локація, що потрібно знати та підготувати. Познайомте співробітників з тренером та проведіть передтренінг.
Від того, як Ви проведете підготовчий етап та "продаж" навчання, буде залежати активність учасників, готовність сприймати інформація та приймати участь в практичних завданнях. В подальшому, це суттєво вплине на цікавість до проведення майбутніх тренінгів та інших форм навчання.