Керівник сервісної станції

Компанія – офіційний представник міжнародного бренду, німецького виробника напівпричепів.

Головна задача керівника сервісної станції - організація роботи сервісної станції.

Вимоги до кандидата:

  • наявність вищої технічної освіти;
  • досвід роботи на аналогічній позиції від 3 років;
  • успішний досвід управління процесами на сервісній станції вантажних автомобілів;
  • знання англійської, або німецької мови;
  • володіння CRM та 1С.

Основні обов'язки:

  • організація роботи сервісної станції;
  • планування діяльності та розвиток співробітників;
  • координація роботи команди;
  • контроль проведення ремонтних робіт;
  • можливі відрядження в Германію, в головний офіс компанії.

Компанія пропонує:

  • висока заробітна плата, обговорюється на співбесіді, залежно від навичок та кваліфікацій;
  • офіційне працевлаштування;
  • «біла» заробітна плата;
  • графік роботи 9:00-18:00 Пн-Пт;
  • робота на комфортній та сучасній сервісна станції.
Якщо вакансія Вам цікава – відправляйте резюме з темою листа «Керівник сервісної станції» на пошту hr@uniskill.com.ua

#керівник #вакансія #київ #робота #сервісна_станція

Ти можеш порекомендувати друга на цю вакансію, якщо йому буде це цікаво!
Напиши на пошту hr@uniskill.com.ua