Як і навіщо розвивати людей в компанії?
Які є формати навчання та розвитку співробітників?
Та як вибрати професіонала, який дійсно приведе компанію до нових результатів?
Які існують види розвитку персоналу?
1. Бізнес тренінги
Проводить тренер внутрішній (який працює в штаті компанії на посаді Бізнес тренера/HR директора/HR менеджера) або зовнішній (тренер з іншої компанії або власник бізнесу, який є експертом в обраній темі).

Навчання проходить в групі від 8 до 14 людей. Кількість учасників може бути збільшена в залежності від теми тренінгу та організації. Може проводитися в різних форматах - від 4 годин до 2 днів (по 8 годин кожного дня).

Важливим елементом тренінгів є практичні завдання та теорія. Група відпрацьовує отримані та структуровані знання на практиці і інтегрує це в свою роботу.

2. Тренінги з особистісного розвитку
Проводить коуч (частіше запрошений експерт з інших компаній або сертифікований коуч).

Навчання проходить в групі, кількість людей може бути від 4 до 100. Важливою є організація простору та роботи групи (при необхідності потрібні co-тренери). Може проводитися в різних форматах - від 4 годин до 2 днів (по 8 годин кожного дня).

Важливим елементом є практичні завдання, коучингові інструменти та рефлексія учасників. Група має бути готова до саморозвитку та "зріла".

3. Online навчання
Проводить тренер внутрішній (який працює в штаті компанії на посаді Бізнес тренера/HR директора/HR менеджера) або зовнішній (тренер з іншої компанії або власник бізнесу, який є експертом в обраній темі).

Навчання проходить в форматі online вебінара або в форматі відео уроків. Кількість учасників не обмежена, використовується постійно (поки актуальний матеріал в відео). Може проводитися в різних форматах - від 30 хвилин до 4 годин.

Важливим елементом online навчання є лекційна частина та практичні завдання для закріплення матеріалу. В форматі online вебінару перевагою є можливість задавати питання тренеру.

4. Наставництво
Проводить внутрішній співробітник компанії (керівник відділу, старший спеціаліст або HR менеджер) або зовнішній коуч (запрошений експерт з інших компаній або сертифікований коуч).

Навчання проходить індивідуально з наставником. Може проводитися в різних форматах в залежності від поставленої мети - від 30 до 60 хвилин 1-4 рази на місяць.

Важливим елементом є досвід та експертиза людини, яка виконує роль наставника. Також важливим є бажання співробітника розвиватися та свідомий підхід до власної кар'єри.

5. Коучинг
Проводить зовнішній коуч (сертифікований та з практичним досвідом).

Навчання проходить як індивідуально, так і в групі від 8 до 20 людей. Кількість учасників може бути збільшена в залежності від запиту на коучинг. Може проводитися в різних форматах - від 1 години до 2 днів (по 8 годин кожного дня).

Важливим елементом коучингу є конкретний запит, з яким буде працювати співробітник або група співробітників. Група створює власні варіанти рішень, приймає стратегічні цілі за допомогою коуча та втілює їх в роботі компанії.
«Деякі компанії вкладають в розвиток своїх співробітників чималі кошти. Як правило, це провідні компанії в галузях або світові лідери. Тож, дайте відповідь на це питання самі - навіщо розвивати людей?»
Катерина Вольська
CEO
Як вибрати тренера або коуча?
Зараз є дуже багато тренерів та коучів. Нажаль, не всі тренери та коучі можуть навчити співробітників та привести компанію до певних результатів. Недовіра до ринку послуг навчання і нерозуміння, як саме вибрати тренера для своєї команди є серйозною проблемою в бізнесі.

На що варто звернути увагу при виборі тренера або коуча?

На реальний практичний досвід в вибраній темі тренінгу
Тренер, який ніколи не займався продажами не зможе дати тих інструментів, які з легкістю дасть людина з цієї сфери (або яка сама продає свої послуги).

На структурність та підхід тренера
Тренінг має бути побудованим по певній структурі - складатися з блоків інформації. В кожному блоці має бути теоретична та практична частина. Також, обов'язковим є підведення висновків та зворотній зв'язок учасників.

На відео з інших тренінгів або проведення заходів
Ви можете запросити відео матеріали з надання лекційної частини тренінгу, якщо це можливо. Або зібрати інформацію в мережах ( Facebook та Youtube).

На те, що для вас є важливим
Цінності, підхід, енергійність тренера, сертифікати про кваліфікацію, теми тренінгів, які вже було проведено та компанії, з якими вже працював тренер. Рекомендації та інформація з соціальних мереж.
Обов'язково зустрічайтеся з тренером/коучем особисто. Приділіть цьому час. Приділіть час постановці цілей та вивченню програми тренінгу. Яким би крутим не був тренер, він не зможе зробити диво і за 1-2 дні змінити Ваших людей. Саме від Вас залежить, що буде відбуватися далі в компанії і який буде результат через 1-2-3 місяці.